Υδρογόνο και Μηχανές Εσωτερικής Καύσης

HK_1pem_II

Ο κινητήρας, η ανάρτηση και το αμάξωμα της BMW Hydrogen 7 προέρχονται από τις -προηγούμενης γενιάς- BMW 760i και BMW 760Li. Καίγοντας υδρογόνο η BMW μπορεί να κινηθεί για περίπου 200 χιλιομέτρα, ενώ με βενζίνη μπορεί να κινηθεί για άλλα 500. Η μέγιστη ισχύς είναι 260 ίπποι, η τελική ταχύτητα (περιορίζεται με ηλεκτρονικά μέσα) στα 230 km/h, ενώ για τα 0-100 km/h απαιτούνται 9,5 δευτερόλεπτα. ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ: 1. Δεξαμενή υγρού υδρογόνου (LH2) – 2. Τάπα ρεζερβουάρ υδρογόνου – 3. Σωλήνας παροχής υδρογόνου στη δεξαμενή – 4. Γραμμή ασφαλείας μέχρι τη βαλβίδα ανακούφισης – 5. Βοηθητική μονάδα με εναλλάκτη θερμότητας για το H2 και μονάδα ελέγχου για τη δεξαμενή υδρογόνου 6. Κινητήρας διπλού καυσίμου – 7. Πολλαπλή εισαγωγής με γραμμή τροφοδοσίας αερίου H2 – 8. Σύστημα διαχείρισης της εξάτμισης του υδρογόνου (BMS) – 9. Ρεζερβουάρ βενζίνης – 10. Βαλβίδα ρύθμισης της πίεσης

Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.