Τίποτα δεν είναι το ίδιο στην πόλη του φωτός! Τα ανελέητα χτυπήματα δεν άφησαν τα τραγικά τους σημάδια μόνο στους τόπους των εγκλημάτων αλλά άφησαν για πάντα τα σημάδια τους στις ψυχές των πενθούντων, στις οικογένειες των θυμάτων, σε μια κοινωνία που ακόμη δεν έχει ξυπνήσει από την παραζάλη, των άδικων χτυπημάτων!
«Οι δρόμοι του Παρισιού μέσα σε μια νύχτα πλημμύρισαν από την ίδια θλίψη και το σοκ που πλημμυρίζει χρόνια τώρα την Συρία από τα ανελέητα χτυπήματα του πολέμου . Τα βλέμματα των Γάλλων που έχασαν τις οικογένειες τους, τα παιδιά τους χωρίς να προλάβουν να πουν μια τελευταία κουβέντα είναι το ίδιο θλιμμένα με αυτά των Σύριων που έχασαν και χάνουν και αυτοί τις οικογένειές τους». Με αυτά τα λόγια η Ζανέτ Κρίσι που διατηρεί μπρασερί δίπλα από το μοιραίο θέατρο Μπατακλάν, προσπαθεί να δώσει μια απάντηση για όλα όσα έγιναν μέσα σε μισή ώρα.
Και αν οι Τζιχαντιστές αποφάσισαν να πάρουν την εκδίκησή τους στο όνομα του «Αλλάχ» γι άλλη μια φορά φαίνεται ξεκάθαρα ότι η επίθεση αυτή δεν είχε μόνο εκδικητικό χαρακτήρα αλλά χαρακτήρα σχεδίου που προετοιμάστηκε καλά. Οι Γάλλοι ήξεραν γι’ αυτό, όπως και τώρα γνωρίζουν ότι υπάρχουν και άλλοι τζιχαντιστές διάσπαρτοι στο Παρίσι που μπορεί ανά πάσα στιγμή να δημιουργήσουν νέο λουτρό αίματος.
«Αυτός είναι ο λόγος που διαρκώς η αστυνομία κάνει εφόδους σε διάφορα μέρη και με άνδρες με βαρύ οπλισμό αναζητούν πρόσωπα που θεωρούν ότι έχουν σχέση με τα χτυπήματα. Δείτε πόσους συναγερμούς είχαμε στην διάρκεια της επόμενης μέρας και πόσους από αυτούς κήρυξαν λάθος στη συνέχεια» αναφέρει ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Πούλμαν, στην περιοχή του πύργου του Άιφελ που εκκενώθηκε το βράδυ του Σαββάτου για τέτοιον λόγο.
«Η περιοχή γύρω από το θέατρο Μπατακλάν μυρίζει ακόμη από τις ανάσες της αγωνίας των θυμάτων αυτών που επέζησαν και αυτών που τραυματίστηκαν! Το αίμα των θυμάτων που δεν κατάφεραν να επιζήσουν έχει αφήσει τα σημάδια του στα πατώματα και στα πεζοδρόμια! Οι φωνές των απεγνωσμένα εγκλωβισμένων αντηχούν ακόμη στα αυτιά μας», μας λέει νεαρή φοιτήτρια που έζησε τον εφιάλτη μέσα στο θέατρο.