«Εισελεύσομαι», (μέλος Χρήστου Ψωμιάδη)



Το «Εισελεύσομαι», μέλος των αγρυπνιών δια χειρός Χρήστου Ψωμιάδη, Πρωτοψάλτου στα αναλόγια του Νεοχωρίου της Κωνσταντινούπολης.

 

Για το μουσικό κείμενο πατήστε εδώ