Η επιτυχία που δεν προβλέφθηκε Ελληνική παράδοση – αυθεντικότητα – υπαρξιακή ερμηνεία : το τρίπτυχο του τραγουδιού της Κλαυδίας για την Ελλάδα στη Εurovision 2025. Με διαχρονικά αιώνια ελληνικά σύμβολα ( Μάνα, θάλασσα, αστέρι, καράβι, πανί, νόστος, δάκρυα, χωρισμός, φωτιά, απαντοχή, φως, αγώνας εθνικής επιβιωσης). Με αναφορές στο κείμενο του τραγουδιού βγαλμένες από την ελληνική […]
Ακούστε το Β’ Εωθινό «Μετά μύρων» σε ήχο Β’, το οποίο ερμηνεύει ο Άρχων Πρωτοψάλτης της Μ.τ.Χ.Ε Λυκούργος Πετρίδης. Your browser does not support the audio tag.
Φεστιβάλ «Άδοντες καί Ψάλλοντες ἐν τῇ καρδίᾳ…» (5-11 Μαΐου 2025) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 20.00 – Συναυλία «Δώρο στην Μάνα» Μουσικό Σχολείο Καβάλας Μια ξεχωριστή μουσική εκδήλωση αφιερωμένη στην μητέρα, την πηγή αγάπης και έμπνευσης στη ζωή μας. Μαθητές και μαθήτριες παρουσιάζουν ένα πρόγραμμα γεμάτο συναισθήματα, τραγούδια και ορχηστρικά κομμάτια, διανθισμένο και πλαισιωμένο με κείμενα Ευρωπαίων λογοτεχνών που […]
Ο Άρχων Μαΐστωρ Γεώργιος Χατζηθεοδώρου ερμηνεύει το περίφημο Ιδιόμελο του Πάσχα«Αναστάσεως ημέρα» σε ήχ. πλ. α’. https://www.pemptousia.gr/wp-content/uploads/2025/04/ΔΟΞΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ-ΗΜΕΡΑ.mp3
Η Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία ερμηνεύει το Αναστάσεως ημέρα σε μέλος Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος. Πρόκειται για ανέκδοτο μέλος που εμπεριέχεται στο Φάκελο 3, τετράδιο 91Β, της Βιβλιοθήκης του Κων/νου Ψάχου. Your browser does not support the audio tag. Πηγή και λεπτομέρειες της έκδοσης βλέπε εδώ: Εισαγωγή στο Θεωρητικόν και Πρακτικόν της Εκκλησιαστικής μουσικής Χουρμουζίου Χαρτοφύλακος.
Το Αγιώνυμο Όρος ύστερα από τις λειτουργικές περιόδους του κατανυκτικού Tριωδίου και της Μ. Τεσσαρακοστής, τη βίωση της Μεγάλης Εβδομάδος, γεύεται τη χαρά της Αναστάσεως και τα πάντα πλημμυρίζουν φως. Για τους αγιορείτες το κάθε τέλος γίνεται μια νέα αρχή. Η Ανάσταση γίνεται μια νέα αρχή για την αγάπη του Χριστού. Καθ όλη τη διάρκεια […]
Ο Άρχων Πρωτοψάλτης της Μ.τ. Χ.Ε. Λεωνίδας Αστέρης ερμηνεύει το περίφημο Δοξαστικό των αίνων του Όρθρου της Μ. Παρασκευής «Εξέδυσάν με τα ιμάτιά μου…». Πρόκειται για ιδιαίτερα καλλωπισμένη απόδοση του συγκεκριμένου Δοξαστικού, συνήθεια η οποία επιβλήθηκε από τους νεότερους Πρωτοψάλτες. Ήχος πλ. β’. Your browser does not support the audio tag.