Ο Γέρων Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης, στο δεύτερο μέρος της ομιλίας του για τις σχέσεις μας με τον πλησίον, με παραδείγματα από την μοναχική ζωή και παραθέτοντας διδαχές ασκητών και Πατέρων, δείχνει τον τρόπο με τον οποίο οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε: με αγάπη, με ευγένεια, με λεπτότητα, κατά το υπόδειγμα του Χριστού και των Αγίων, ώστε να είμαστε πάντοτε μια ανοιχτή καρδιά για όλους τους αδελφούς μας.
Βιώνοντας τον Χριστό: πρόσκληση σε ομιλία του Γέροντος Εφραίμ Βατοπαιδινού στην Θεολογική Σχολή της Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε να παρευρεθείτε στην εκδήλωση τιμής που διοργανώνει η Κοσμητεία της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ προς τον Πανοσιολογιώτατο Καθηγούμενο της αγιορείτικης Ι.Μ.Μ. Βατοπαιδίου, αρχιμανδρίτη Γέροντα Εφραίμ, ο οποίος θα ομιλήσει με θέμα : «Βιώνοντας τον Χριστόν». Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο Δ’ Αμφιθέατρο της Θεολογικής Σχολής στις 9 Οκτωβρίου […]