Η Αγιορειτική Εστία λόγω εκδημίας του αειμνήστου Δημητρίου Σαλπιστή, πρώην Διευθυντή της Αγιορειτικής Εστίας, ανακοινώνει την ΑΝΑΒΟΛΗ της προγραμματισμένης για σήμερα 4 Ιουνίου 2025 εκδήλωσης εγκαινίων της έκθεσης «Το Άγιον Όρος του Κωνσταντίνου Ξενόπουλου. Μια βιωματική προσέγγιση στο Περιβόλι της Παναγίας». Σύντομα θα ανακοινωθεί η νέα ημερομηνία των εγκαινίων, ενώ η έκθεση θα λειτουργεί κανονικά για το κοινό από την Παρασκευή 5 Ιουνίου. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος της Αγιορειτικής Εστίας κ. Στέλιος Αγγελούδης, τα Ιεροκοινοτικά και κοσμικά μέλη του Δ.Σ., και όλα τα στελέχη του φορέα, εκφράζουν τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια προς την οικογένεια του εκλιπόντος.
Η Έκθεση αποτελεί μια ξεχωριστή πολιτιστική και πνευματική εμπειρία βγαλμένη από το έμπειρο χρωστήρα του καταξιωμένου αγιογράφου και δασκάλου Κωνσταντίνου Ξενόπουλου. Μέσα από τις διαφορετικές ενότητες της έκθεσης και τις ποικίλες τεχνοτροπίες που χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης, αποτυπώνονται με τρόπο μοναδικό και βιωματικό η κατανυκτική ατμόσφαιρα, η πλούσια καλλιτεχνική παράδοση και στιγμές της καθημερινής ασκητικής ζωής της μοναστικής πολιτείας του Άθω.