Μπορεί στις μέρες μας τα ανοιχτά αυτοκίνητα (κοινώς κάμπριο) να φαντάζουν ως είδος πολυτελείας, ωστόσο, στα πρώτα βήματα της αυτοκίνησης η εικόνα ήταν εντελώς διαφορετική: τα ανοιχτά αυτοκίνητα ήταν ο κανόνας και όχι η εξαίρεση. Εδώ βλέπουμε το τετραθέσιο Opel 8/25 PS
Διέθετε υφασμάτινη οροφή αλλά όχι πλαϊνά παράθυρα. Οι οδηγοί της εποχής μετά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο φορούσαν τα κατάλληλα αδιάβροχα ρούχα. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του Opel 8/25 hp είχε κυβισμό 2.000 κ.εκ. και απέδιδε 25 ίππους/1.600 rpm που επέτρεπαν τελική ταχύτητα 65 km/h.
Το Opel Super 6 Gläser Cabriolet παρουσιάστηκε το 1937. Διέθετε 6-κύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων, με ισχύ 55 hp και τελική ταχύτητα 115 km/h.
Opel Olympia Cabrio-Limousine (1950)
Χρειάστηκε να περάσουν κάμποσα χρόνια και μόλις το 1976 η Opel εμφανίστηκε πάλι με εργοστασιακό μοντέλο cabrio. Στο μεταξύ, ο γερμανός κατασκευαστής αμαξωμάτων Karl Deutsch μετέτρεψε το Opel Rekord A σε κάμπριο, το 1964.
Η διασκευασμένη από τον Karl Deutsch ανοιχτή έκδοση του Opel Rekord C έκανε την εμφάνισή της το 1967.