Στα βόρεια της Μόσχας και σε βάθος 65 μέτρων κατασκευάζεται ο σταθμός "Οκρουζνάγια", που σημαίνει κυκλικός (αυτός που βρίσκεται στην περιφέρεια ενός κύκλου). Θα αποτελέσει τμήμα ενός μεγάλου κόμβου που θα συνδέσει τη σιδηροδρομική γραμμή με τη νέα κυκλική γραμμή του μετρό και φυσικά με τα επίγεια μέσα μεταφοράς. Στα τέλη Αυγούστου ο σταθμός ήταν έτοιμος κατά 30%, αναμένεται δε να δοθεί στην κυκλοφορία κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
Για την ανάπτυξη του μετρό της Μόσχας, μέσα στο 2016, πρόκειται να διατεθούν 151 δις ρούβλια (περίπου 2,2 δις ευρώ) από τον προϋπολογισμό του μητροπολιτικού δήμου.
Στα έργα για την κατασκευή των νέων σταθμών και των σχετικών σηράγγων απασχολούνται περίπου 30.000 εργαζόμενοι όλων των ειδικοτήτων.
Φέτος, μέχρι το τέλος της χρονιάς, αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή περίπου 20 χιλιόμετρα νέων σηράγγων και 12 νέων σταθμών του μετρό, που θα δοθούν αμέσως στην κυκλοφορία.
Τα τελευταία πέντε χρόνια κατασκευάστηκαν συνολικά 18 νέοι σταθμοί στο μετρό της Μόσχας, ενώ στα επόμενα τρία έχει προγραμματιστεί η κατασκευή άλλων 30 σταθμών.
Εδώ βλέπουμε το δήμαρχο της Μόσχας, Σεργκέι Σαμπιάνιν, (στο κέντρο της φωτογραφίας;) να ξεναγείται από τον εργοταξιάρχη στο σταθμό "Οκρουζνάγια",