Την περασμένη Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου, το Τατόι φόρεσε και πάλι τα γιορτινά του, χάρη στη ΦΙΛΠΑ που οργάνωσε για ακόμα μια φορά το σιρκουί, προκειμένου να υποδεχτεί τους χιλιάδες φίλους του κλασικού αυτοκινήτου που κατέκλυσαν και φέτος το χώρο.
Το μεράκι των φίλων του κλασικού και σπορ αυτοκινήτου αποτυπωμένο στο μέταλλο...
Τελευταίες προετοιμασίες πριν την είσοδο στην πίστα.
Η ένταξη της εκδήλωσης στο ημερολόγιο της της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων - FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) είχε σαν αποτέλεσμα την τροποποίηση κάποιων κανονισμών.
Για παράδειγμα, η εκκίνηση δινόταν φέτος από τα Pits, δεν υπήρχαν δηλαδή χωριστές εκκινήσεις ανά κατηγορία και στην πίστα θα βρίσκονται διαρκώς αυτοκίνητα.
Λίγο πριν την εκκίνηση της κατηγορίας regularity, τα αυτοκίνητα της οποίας κινήθηκαν στην πίστα σε σχετικά ήπιους ρυθμούς, καθώς το ζητούμενο ήταν όχι ο ταχύτερος γύρος αλλά η ακρίβεια.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με δοκιμαστικούς γύρους και ολοκληρώθηκε με τους αγώνες ακριβείας των δυο κατηγοριών Regularity Classic και Super Classic των ιστορικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών.
FIAT 500L (499 κ.εκ,.) του 1971
RENAULT 8 (1300 κ.εκ.) του 1968
Οι συμμετοχές σε αυτοκίνητα έφτασαν τις 165, ενώ σε μοτοσικλέτες τις 55. Τα αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να τα δείτε στο site της ΦΙΛΠΑ (www.philpa.gr)
Μία πανέμορφη MERCEDES BENZ 230B, του 1937
VOLVO PV 544 1600, του 1958
Lada 2101 (1200 κ.εκ.) του 1978
Μια εντυπωσιακή CHEVROLET CORVETTE 5735 του 1977 (κατηγορία Regularity)
FIAT 127 (903 κ.εκ.) του 1981
ALFA ROMEO GIULIA 101 SP, του 1962
AUSTIN 1000, του 1972
TOYOTA CELICA 1600 του 1976
TVR TASMIN 2792, του 1981: ένα αρκετά σπάνιο μοντέλο
FERRARI 208 GT 4 1991, του 1975
Ένα όμορφο ανοιχτό FIAT 124 (1995 κ.εκ.) του 1979
BRITISH LEYLAND MINI, του 1974: κοινώς... κουπεράκι!
Αν και φέτος το ζητούμενο δεν ήταν ο απόλυτα ταχύτερος γύρος πίστας, αλλά η επιδίωξη μίας συγκεκριμένης μέσης ταχύτητας (που στην περίπτωση όμως των SuperClassic ήταν αρκετά υψηλή) τα αυτοκίνητα έφταναν πολλές φορές στα όριά τους.
PORSCHE 911T 2200, του 1970
PORSCHE 911 (2689 κ.εκ.) του 1976
Ένας θρυλικός... σκαραβαίος VOLKSWAGEN 1302 (1584 κ.εκ.) του 1972
NSU TT 1200 του 1967
Συμμετοχές όπως αυτή (FIAT 126 - 652 κ.εκ. του 1977), αποδεικνύουν ότι η ενασχόληση με το παλιό-κλασικό αυτοκίνητο δεν είναι προνόμιο μόνο των ανωτέρων εισοδηματικά στρωμάτων της κοινωνίας
Το όμορφο κλίμα και την άψογη διοργάνωση δεν κατάφερε να χαλάσει η μεσημεριανή καταιγίδα, που στέρησε όμως από τους θεατές κάποιες θεαματικές εκπλήξεις που είχαν ετοιμάσει οι διοργανωτές.
FORD ESCORT RS, του 1974
ALFA ROMEO VELOCE 2000, του 1972
PORSCHE 911 (2998 κ.εκ.), του 1977
Ο νικητής της κατηγορίας SuperClassic 2000+, Φάνης Κατσινούλας, με BMW 2002 του 1971