26.02.2017
Μήνυμα επι τη ενάρξει της Μεγάλης Τεσσαρακοστής
Αγαπητοί, Η αγία µας Εκκλησία µάς προσκαλεί να εισέλθουµε στην κατανυκτική περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, στο ιερό στάδιο της νηστείας, που στοχεύει στην ετοιµασία των ψυχών µας προς υποδοχή των σεπτών Παθών του Νυµφίου Χριστού και συνάντηση του Αναστάντος Σωτήρος Χριστού. Στην σκέψη µου έρχεται ο αββάς Ποιµήν, ένας µεγάλος ασκητής της Εκκλησίας […]