Προσβάσιμη σελίδα
Τελευταίες Προσθήκες
Βίντεο
Το ύφος (χορωδιακό ή σολιστικό) της σχολής της Βυζαντινής Πολυφωνίας. Η σχέση της Βυζαντινής Πολυφωνίας με την παραδοσιακή μουσική

O Ευάγγελος Φ. Κατσιναβάκης, Γλωσσολόγος PhD, Φιλόλογος, Μουσικός, μιλάει στην Πεμπτουσία για το ύφος (χορωδιακό ή σολιστικό) της σχολής της ...

«Η μουσική εκπαίδευση για παιδιά στο Ωδείο Σίμων Καράς»

Ο Δημήτρης Μαντζούρης, Επιστημονικός Συνεργάτης του Κέντρου Προβολής και Ερεύνης της Εθνικής Μουσικής μιλάει για την μουσική εκπαίδευση στο εν ...

Διεύθυνση βυζαντινού φωνητικού συνόλου. Σκέψεις και Προβληματισμοί.

Η Ευαγγελία Σπυράκου, Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό-Πανεπιστήμιο Μακεδονίας μιλάει στη στρογγυλή τράπεζα με θέμα: «Η διδασκαλία της βυζαντινής μουσικής: η τριτοβάθμια αφουγκράζεται ...

Όρθρος και Θ. Λειτουργία Αγ. Παντελεήμονος (Βέροια, 27-7-2020)

O Όρθρο και η Πανηγυρική Πολυαρχιερατική Θεία Λειτουργία επί τη εορτή του Αγίου Παντελεήμονος του Ιαματικού από τον Παλαιό Ιερό ...

Δοξαστικό Εσπερινού Βατοπαιδινών Αγίων (Βυζαντινός Χορός «Τρόπος»)

Ο Βυζαντινός Χορός  «Τρόπος» υπό την διεύθυνση του Κωνσταντίνου Αγγελίδη ερμηνεύει το Δοξαστικό του Εσπερινού «Σήμερον ημάς συνήγαγε» σε ήχ. ...

Πρόσφατες
δημοσιεύσεις
Από την ιδιοπρόσωπη καινοτομία στην υπερτοπική αποδοχή. Η περίπτωση του Στιχηρού «Εἰς τὸ μνῆμα σὲ ἐπεζήτησεν»
Αντίφωνο Αναβαθμών, ήχος «λέγετος» (Γέρ. Διονύσιος Φιρφιρής)