Προσβάσιμη σελίδα

Τρισάγιον-Δύναμις (Βήματος)-Αρχ. Νεκτάριος Πάρης

O π. Νεκτάριος Πάρης γεννήθηκε στην Αμμόχωστο το 1956. Σπούδασε Ηλεκτρολογία στην Θεσσαλονίκη, όπου διδάχθηκε και την Ψαλτική Tέχνη από τούς επιφανείς διδασκάλους της πόλεως Ζαχαρία Πασχαλίδη, Aθανάσιο Καραμάνη καi Χαρίλαο Ταλιαδώρο. Kατά τα έτη 1982-88 διετέλεσε πρωτοψάλτης της Ιεράς Mονής Kύκκου.

Πτυχιούχος Θεολογίας (ΑΠΘ), παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα Λειτουργικής, Kανονικού Δικαίου και Ψυχολογίας της Tέχνης. Είναι διδάκτωρ Θεολογίας (ΑΠΘ) και Μουσικολογίας (UNM Bucuresti).

Δίδαξε στην Σχολή Bυζαντινής Mουσικής της Mητροπόλεως Θεσσαλονίκης και στο Tμήμα Ποιμαντικής και Kοινωνικής Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Κατά τα έτη 2003-2005 συνεργάσθηκε με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει βιβλία και άρθρα θεολογικού, λειτουργικού και μουσικολογικού περιεχομένου. Είναι επίκουρος καθηγητής στο Tμήμα Mουσικής Επιστήμης και Tέχνης του Πανεπιστημίου Mακεδονίας και Α΄ ψάλτης της Πατριαρχικής Μονής των Βλατάδων Θεσσαλονίκης.

 

 

Τρισάγιον-Δύναμις(Βήματος), ήχος β΄.

Loading the player ...
Πρόσφατες
δημοσιεύσεις
Η διεύθυνση του βυζαντινού χορού ως αποτύπωση της προφορικότητας-παρασήμανσης
Νέα Mουσική Έκδοση του 2ου Τόμου της Θείας Λειτουργίας του Θεόδωρου Πέτσι (Theodhor Peci) Μουσικοδιδασκάλου και Πρωτοψάλτου της Βυζαντινής Μουσικής
«Παντάνασσα Πανύμνητε», ήχ. πλ. α΄, Θεοτοκίο Πολυελέου «Δούλοι Κύριον» (Πέτρου Πελοποννησίου †1777)
«Άξιον εστίν», Νικολάου Νεοχωρίτου ήχ. πλ. α΄ (Βατοπαιδινός Χορός)
«Μυστικῶς εἶ Θεοτόκε παράδεισος», Παρθενίου Βατοπαιδινού (Χορός Βατοπαιδινός)