Page 16 - Ηθική & Ποιμαντική του Διαδικτύου
P. 16

ΑΝΑΛΕΚΤΑ  Τεύχος 18 /  Ηθική & Ποιμαντική του Διαδικτύου  / 01 Φεβρουαρίου 2014                                          www.pemptousia.gr












































              Πώς αντιμετωπίζει ο ποιμένας τον


              εθισμό στο διαδίκτυο



              Συνεχίζουμε σήμερα την εξαιρετικά διαφωτιστική σειρά άρθρων του Δρ. Αθανασίου
              Κολιοφούτη, σχετικά με τον εθισμό των νέων στο διαδίκτυο και τους τρόπους με τους
              οποίους μπορεί ο υπεύθυνος ποιμένας να αντιμετωπίσει το σύγχρονο αυτό πρόβλημα.





                 άξονες γύρω από τους οποίους οφείλει να      τα, τους προβληματισμούς και τις προσωπικές ανη-
           Οι  περιστρέφεται η ποιμαντική παρέμβαση           συχίες και αγωνίες τους. Πρέπει να διαμορφώσουν
         του σύγχρονου ποιμένα, προκειμένου να προβεί σε      ένα ασφαλές περιβάλλον για τους νέους, το οποίο
         κατά το δυνατόν επιτυχή ποιμαντική αντιμετώπι-       θα αφουγκράζεται τις αγωνίες και τους προβλημα-
         ση του σύγχρονου αυτού προβλήματος θα έπρεπε         τισμούς τους και θα συμμερίζεται η τουλάχιστον θα
         κατά τη γνώμη μας να λαμβάνουν υπόψη τους κυρί-      ακούει με σεβασμό τα οράματα και τα όνειρά τους
         ως ότι στόχος της ποιμαίνουσας Εκκλησίας οφείλει     για το κόσμο στον οποίο ζούνε.
         να είναι η προσέλκυση των νέων στην ενοριακή ζωή
         της Εκκλησίας, η ένταξή τους στο ενοριακό έργο          Μ’ αυτόν τον τρόπο οι νέοι θα προσκληθούν να
         και η ενεργής, συνεχής και αδιάπτωτη μέριμνα του     επαναβιώσουν την Εκκλησία ως αγαπητική κοινό-
         ποιμένα για τα προσωπικά, τα πνευματικά αλλά         τητα και δημιουργικό πνευματικό εργαστήρι, που
         και τα υλικά προβλήματα του καθενός απ’ αυτούς.      στοχεύει να καταθέσει μία άλλη πρόταση ζωής
                                                              εντός του σύγχρονου κόσμου. Θα αισθανθούν την
             Στοιχούμενοι στη διδασκαλία της Γραφής ότι       ενορία τους ως έναν δικό τους χώρο, που λειτουργεί
         «πίστις χωρίς έργα νεκρά εστι»[1], οι ποιμένες εί-   ως συνεκτική και συσπειρωτική δύναμη των μελών
         ναι ανάγκη να συμπληρώνουν το διδακτικό, διαφω-      του, σε αντίθεση με την αποξένωση του ευρύτερου
         τιστικό, καθοδηγητικό και εν γένει ποιμαντικό τους   κοινωνικού περιβάλλοντος. Θα γίνουν αποδέκτες
         έργο προς τους νέους με το θετικό και απόλυτα        της δυνατότητας που τους παρέχεται εντός της
         έμπρακτο ενδιαφέρον τους για την καθημερινότη-       ενοριακής  ζωής  να  εκφράσουν  ελεύθερα  και  ισό-


         Σελίδα 16
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21