Η πίστα δοκιμών εξέλιξης της Opel στο Dudenhofen άνοιξε πριν από 50 χρόνια. Από τότε, αμέτρητα αυτοκίνητα υποβλήθηκαν στις πιο σκληρές δοκιμασίες στο δρόμο για την παραγωγή.Η εταιρία θα γιορτάσει τα 50 χρόνια του Dudenhofen με μία μέρα ανοικτή για το κοινό (open day) στις 10 Σεπτεμβρίου.
Στην αρχή, τον Απρίλιο του 1966, η έκταση των 2,6 τετρ. χλμ. ήταν ένας συνδυασμός ποικίλων διαδρομών συνολικού μήκους 33 χλμ. Μεταξύ άλλων το κέντρο περιελάμβανε πίστα των υψηλών ταχυτήτων μήκους πέντε χλμ., με πλευρικές κλίσεις 33 μοιρών, αλλά και ενιαίο ασφαλτοστρωμένο χώρο διαμέτρου 100 m για έλεγχο της πλαγιολίσθησης, το λεγόμενο skip pad.
Opel’s engineers have tested every model down to the last nut and bolt at the Rodgau-Dudenhofen Test Center ever since the proving ground opened 50 years ago.
On the “torture track” at the Opel Test Center, suspension and chassis components are subjected to the highest stress.
Since 1966 every Opel model has been put to the test at the Opel Test Center, including the suspension and brakes.
Over five decades the Opel Test Center has become the company’s most important proving ground in Europe. The photo shows the long straightaway, the new skid-pad and the high-speed circuit.
On September 10th the entrance of the Opel Test Center will open its gates to visitors.
Το 2004, προστέθηκε μια οβάλ πίστα με σύστημα ψεκασμού νερού και αποστράγγισης για δοκιμές επιτάχυνσης και σλάλομ. Από το 2012 που έγινε η δεύτερη ανανέωση, οι οδηγοί δοκιμών διαγράφουν την καμπή υπό κλίση με 250 km/h χωρίς την επιρροή πλευρικών επιταχύνσεων – μπορούν θεωρητικά ακόμα και να αφήσουν το τιμόνι. Έτσι δοκιμάζουν στην πράξη τις θεωρητικές τιμές τελικής ταχύτητας.
At the Opel Test Center, hobby drivers can find out how a car reacts when the road suddenly becomes wet and slippery, and learn how to regain control over the vehicle.
Όταν δοκιμάζονται νέα μοντέλα στο Dudenhofen υφίστανται ακραία καταπόνηση 40.000 km στην πίστα δοκιμών. Η απόσταση αντιστοιχεί σε πάνω από 200.000 km ή 15 χρόνια σε “πραγματικούς δρόμους”.