Page 12 - pavlos-ekklisiologia
P. 12

ελευθερία των εκλογών, διότι οι κομματικές ιεραρχίες δεν προέρχονται από

                  τον  λαό  αλλά  επιβάλλονται  στο  λαό  από  ανεξέλεγκτα  κέντρα  και


                  ανελεύθερους  και  αντιδημοκρατικούς  μυστικούς  μηχανισμούς,  όπως
                  κατήγγειλε ο αείμνηστος πρόεδρος των ΗΠΑ λίγο πριν την δολοφονία του


                  John F. Kennedy.


                         Έτσι, η αιρετική δυτική εκκλησιολογία, Χριστολογία και Τριαδολογία,

                  σαφώς  γέννησαν  μία  μονοφυσιτική  και  δυιστική,  άρρωστη,  εγωπαθή,

                  αυταρχική, ιεραρχική, μισάνθρωπο και φεουδαρχική  πολιτειολογία. Ακόμη

                  και  όταν  η  Δύση  περνά  στον  κομματικό  κοινοβουλευτισμό,  κατ’  ουσίαν

                  διατηρεί τον αντιδημοκρατικό φεουδαρχικό αυταρχισμό και μονοφυσιτισμό,


                  υπό  το  πρόσχημα  του  αντιπροσωπευτικού  κοινοβουλευτισμού  όπου
                  κυριαρχεί  επίσης  ο  κοινοβουλευτικός  φεουδαρχισμός  και  ο  αλάθητος


                  κομματικός μονοφυσιτισμός. Για τους λόγους αυτούς σήμερα βιώνουμε το

                  τραγικό αδιέξοδο των συνεχών κρίσεων και συγκρούσεων, που οδηγούν σε

                  κατάρρευση την δημοκρατική Ευρώπη. Στην Ελλάδα δε, ζούμε τις τελικές

                  συνέπειες     του     μονοφυσιτικού      κομματικού       και    κοινοβουλευτικού

                  φεουδαρχισμού.  Από  το  αδιέξοδο  αυτό  η  ελληνική  κοινωνία  μπορεί  να

                  εξέλθει  μόνον  αν  υπάρξει  μία  αλλαγή  πολιτικής  φιλοσοφίας  και  μία

                  ουσιαστική  πολιτική  μετάνοια  από  την  κομματική  δικτατορία  των

                  μειοψηφιών στη δημοκρατική αποκέντρωση και δημοκρατικότητα.



                         Σήμερα  όσο  ποτέ  άλλοτε,  είναι  η  ανάγκη  μίας  ορθόδοξης

                  πολιτειολογίας όπου η πολιτική ζωή δεν πηγάζει και δεν καθορίζεται μέσω

                  των  κομματικών  ολιγαρχιών  από  μυστικά  κέντρα  και  μυστικές  ομάδες

                  εξουσίας  αλλά  καθορίζεται  από  την  ουσία  του  ελληνικού  και  ορθοδόξου

                  πολιτισμού.  Η  πρόταση  αυτή  περιγράφεται  αναλυτικά  σε  σχετική  μελέτη


                                                           12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17